Un Éclair de dessert, noua gamă de eclere în brutăriile Paul

Bucureşti, 12 Decembrie 2013. Consumatorii Paul sunt invitaţi să descopere o nouă gamă de produse, lansată sub numele Un Éclair de dessert. Noile eclere Paul sunt disponibile acum în toate brutăriile. Gama conţine patru arome unice, preparate după reţete special create pentru Paul: ecler cu afine, ecler cu fistic şi zmeură, ecler cu nucă de cocos şi ecler cu nuci Pecan.

 „Un Éclair de dessert este o colecție de eclere fructate, vibrante și savuroase, potrivită atât pentru momentele în care vrei să te răsfeți cu ceva bun, cât și pentru o întâlnire cu prietenii, o pauză la birou sau o petrecere în familie”, explică Monica Douglas, Marketing Director Paul. „Combinaţiile noi și inedite de ingredinte au fost alese cu grijă, pentru a surprinde și satisface gusturile rafinate ale clienților noștri. Eclerul cu nucă de cocos are o savoare exotică, inconfundabilă, cel cu afine ne tentează prin gustul intens şi unic, amintind aroma verii, eclerul cu nuci Pecan ne ademeneşte prin textura crocantă, iar cel cu fistic şi zmeură combină două arome complementare absolut delicioase”, a adăugat Monica Douglas.

Gama Un Éclair de dessert aduce consumatorilor Paul, pe lângă cele patru noi arome, o ofertă specială: la trei eclere cumpărate, al patrulea este din partea casei. Promoţia este valabilă doar pentru sortimentele noi de eclere, până la sfârşitul lunii ianuarie, şi poate fi achiziţionată într-un ambalaj special creat pentru această ocazie.

Consumatorii Paul sunt aşteptaţi să încerce noua gamă de eclere în toate cele 10 locaţii Paul: brutăriile din Dorobanţi, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piaţa Romană, Mall Promenada, Ploieşti Shopping City şi la locaţiile tip chariot din Bucureşti Mall, Plaza România şi Băneasa Shopping City.

 

*****

Despre Paul

Cu o  tradiţie de peste 120 de ani în arta brutăriei, Paul se bucură de o reputaţie extraordinară, atât la nivel internaţional, cât şi în România. Istoria Paul începe în 1889, cu o brutărie şi patiserie franţuzească de familie. Produsele Paul transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franţuzesc: gourmet şi sofisticat, dar în acelaşi timp tradiţional şi atemporal. Alături de pasiunea pentru pâinea franţuzească, reţetele unice cu ingrediente atent selecţionate sunt elementele care constituie identitatea mărcii Paul. 

 

(Comunicat de presa)