Jamie Oliver și era digitală
“Jamie Magazine”, revista bucătarului britanic Jamie Oliver, a primit prestigiosul Digital Media Awards 2013
Ediția digitală a revistei “Jamie Magazine” a celebrului Jamie Oliver, prevăzută pentru iPad, a fost premiată săptămâna trecută pentru “lansarea anului într-un nou format” la Digital Media Awards 2013, în cadrul unei ceremonii care a avut loc la Londra.
Juriul a apreciat revista pentru este “uimitoare din punct de vedere vizual, cu un design proaspăt” și un “bun exemplu pentru brandurile care folosesc formatul digital pentru a se conecta cu publicul”. Pentru aceeași categorie au mai fost alți 13 finaliști din întreaga lume. Ediția digitală a fost de asemenea bine clasată și în cea de-a doua categorie pentru care a fost nominalizată, “Food & Drink Magazine of the Year”.
“Jamie Magazine” pentru iPad este publicată de 10 ori pe an și este doar una dintre fațetele activității complexe derulate de bucătarul britanic, materializată în cărți de bucate, emisiuni TV, restaurante proprii și campanii sociale, toate cu scopul de a educa și încuraja publicul să mănânce sănătos.
Cititorii din România pot încerca multe dintre rețetele rapide și hrănitoare prezentate de Jamie Oliver în cea mai recentă carte de bucate apărută la Curtea Veche Publishing: “Gătește în 15 minute cu Jamie”. Plină de sfaturi practice și de rețete savuroase, cartea ne demonstrează că este posibil să preparăm mâncare delicioasă și nutritivă indiferent de resursele limitate de timp de care dispunem. Cartea este potrivită pentru întreaga familie, propunând preparate echilibrate şi reţete pe care le puteţi găti zilnic. Dacă v-a plăcut “Găteşte în 30 de minute cu Jamie”, aceasta nouă carte va fi temelia pe care se vor dezvolta abilitățile dumneavoastră de a crea surprinzător de repede meniuri excepţionale.
Jamie Oliver a început să gătească într-un pub deţinut de părinţii săi — The Cricketers, din localitatea Clavering, comitatul Essex — la vârsta de 8 ani. După ce a absolvit şcoala, şi-a început cariera de maestru bucătar, care l-a îndreptat spre River Café, unde a fost remarcat de o companie de producţie pentru televiziune.
Cariera sa în televiziune şi în domeniul editorial a debutat în 1999 cu seria The Naked Chef. De atunci, el a deschis restaurantul Fifteen din Londra, a reuşit să facă schimbări în meniurile cantinelor şcolare din Marea Britanie şi a revoluţionat gătitul acasă. Organizaţia sa caritabilă încearcă să îmbunătăţească viaţa oamenilor printr-o hrană mai bună. Aceasta operează în cadrul restaurantelor Fifteen (în care sunt instruiţi tinerii defavorizaţi ce îşi doresc o carieră în alimentaţia publică) şi în cadrul centrelor Ministry of Food (ce le oferă sprijin celor care vor să înveţe să gătească). Jamie a creat şi Home Cooking Skills, un curs pentru şcolile gimnaziale autorizat de BTEC, dar este implicat şi în Kitchen Garden Project, un program nou de educaţie alimentară pentru elevii din şcolile primare.
Afacerile sale de succes includ grupul de restaurante Jamie’s Italian şi Union Jacks, precum şi o gamă de produse proprii, alimentare şi nealimentare. Scrie pentru publicaţii din Marea Britanie şi din întreaga lume, inclusiv pentru propria revistă, Jamie Magazine. Cea mai populară carte a sa, Găteşte în 30 de minute cu Jamie, este în Marea Britanie bestsellerul de nonficţiune vândut cel mai rapid din toate timpurile. Jamie locuieşte la Londra şi în Essex, împreună cu soţia sa, Jools, şi copiii lor.
(Comunicat de presă, Curtea Veche Publishing)